ploom
Czas i koszty dostawy

Płatności i dostawa

  • Płatność

Przelew należy wykonać, po złożeniu zamówienia, na nasze konto bankowe
BZWBK nr: 94 1090 2372 0000 0001 2378 9835
Klaudia Zawartko Projekt
Os. XX-lecia 36/1
57-200 Ząbkowice Śląskie

  • Wysyłka

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zarejestrowaniu płatności na naszym koncie bankowym. 

  • 10 dni od otrzymania wpłaty na konto bankowe ( na terenie Polski)
  • 14 dni od otrzymania wpłaty na konto bankowe ( na terenie Europy)
  • 14-21 dni od otrzymania wpłaty na konto bankowe ( na terenie USA)
  • Koszty dostawy

    Koszt przesyłki nie jest wliczony w cenę produktu zakupionego w sklepie i jest doliczany na końcowym etapie składania zamówienia.
    Kurier– ok. 17,5 PLN na terenie kraju (zależnie od wagi zamówienia)

  • Odbiór osobisty na terenie Wrocławia po wcześniejszym umówieniu się

    CZAS DORĘCZENIA PRZESYŁKI

    • przesyłka ekonomiczna 3-14 dni roboczych
    • przesyłka polecona priorytetowa 1-5 dni

    NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA OPÓŹNIENIA POCZTY POLSKIEJ

  • Zwroty

    • Zwrotu można dokonać w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki

    • Zwrot lub wymiana powinna zostać zgłoszona niezwłocznie na adres email sklep@ploom.com.pl W tytule emaila prosimy podać ZWROT/WYMIANA oraz numer zamówienia

    • Po otrzymaniu informacji zwrotnej przesyłkę prosimy odesłać na adres:

Ploom
Aleja Śliwowa 35A
54-106 Wrocław

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl